6/09/2010

La Setmana del Llibre i el QL

Divendres 10 al vespre comença la Setmana del Llibre en Català i un any més el QL hi col·labora.

Llegir-ne més
CaricaturesLa SuperpreguntaEl debat de la quinzenaFiresEl Blogspot dels QLSEtmana del Llibrequiosk adult Butlletí del Departament de Cultura i Mitjans de Comunicació
Segueix-nos a:
Twitter Facebook
FÒRUM
+  Què llegeixes?
|-+  Actualitat
| |-+  Recomanacions
| | |-+  Sota la pols de Jordi Coca
« anterior següent »
Pàgines: [1]
PER PARTICIPAR EN EL FÒRUM, PRIMER T'HAS D'IDENTIFICAR O REGISTRAR-T'HI
Autor Tema: Sota la pols de Jordi Coca  (Llegit 741 cops) rss
Bohemia
Adult
Novell
*

Missatges: 35

Veure Perfil
« el: 26 de Desembre de 2008, 20:26:25 »

Fa poc m'he llegit aquest llibre de Jordi Coca "Sota la pols" i m'ha agradat molt. Algú se l'ha llegit? Us heu llegit més llibres d'aquest autor?
En línia
Patufet
Adult
Novell
*

Missatges: 189

Veure Perfil Correu
« Resposta #1 el: 28 de Desembre de 2008, 18:39:02 »

hola Bohemia!
És un llibre que tinc a l'estanteria de casa i encara no he tingut temps de llegir.
El primer llibre que vaig llegir de Jordi Coca va ser "Lena", totalment recomanable. És una història molt interessant que es llegeix d'una tirada.
Temps després em vaig llegir "La japonesa", que també em va agradar però se'm va fer una mica més pesat.
Sens dubte, Jordi Coca és un gran autor.
Quan hagi llegit "Sota la pols" ja et diré el què.
Fins aviat!
En línia
cgiro
Adult
Novell
*

Missatges: 43

Veure Perfil
« Resposta #2 el: 21 de Febrer de 2009, 00:09:43 »

jo he llegit "Lena" i "Sota la pols", els dos em van agradar. "Lena" jo crec que mes.
En línia
Patufet
Adult
Novell
*

Missatges: 189

Veure Perfil Correu
« Resposta #3 el: 05 de Juny de 2010, 18:45:47 »

Bones! He recuperat "Sota la pols" del prestatge i el tinc a mig llegir. M'està agradant molt, com tot el que he llegit d'aquest autor.
M'agrada la manera que té de descriure una època tan dura a través de la mirada i els pensaments d'un nen; sobretot la relació que manté amb el seu pare, trobo que ho descriu d'una forma molt intensa, que et pots arribar a posar a la pell del nen i entendre el que li passa pel cap... Què en penseu vosaltres? 
En línia
Ametlla
Adult
Novell
*

Missatges: 2

Veure Perfil
« Resposta #4 el: 26 de Juliol de 2010, 11:30:57 »

Hola,
jo també he llegit aquest llibre i crec que és ideal per conèixer com vivien els nostres avis durant la postguerra. Sonrisa
En línia
Pàgines: [1]
PER PARTICIPAR EN EL FÒRUM, PRIMER T'HAS D'IDENTIFICAR O REGISTRAR-T'HI

« anterior següent »
Anar a:  

©2010 Generalitat de Catalunya. Tots els drets reservats.