6/09/2010

La Setmana del Llibre i el QL

Divendres 10 al vespre comença la Setmana del Llibre en Català i un any més el QL hi col·labora.

Llegir-ne més
CaricaturesLa SuperpreguntaEl debat de la quinzenaFiresEl Blogspot dels QLSEtmana del Llibrequiosk adult Butlletí del Departament de Cultura i Mitjans de Comunicació
Segueix-nos a:
Twitter Facebook
FÒRUM

Llibre relacionat

+  Què llegeixes?
|-+  Comentar un llibre
| |-+  Novel·la
| | |-+  De la A a la D
| | | |-+  Crónica de una muerte anunciada
« anterior següent »
Pàgines: [1]
PER PARTICIPAR EN EL FÒRUM, PRIMER T'HAS D'IDENTIFICAR O REGISTRAR-T'HI
Autor Tema: Crónica de una muerte anunciada  (Llegit 1170 cops) rss
vemalfe
Adult
Avesat

Missatges: 893

Veure Perfil Correu
« el: 21 de Juliol de 2009, 09:40:50 »

Hola! L'he llegit a trossos (i mireu que és curt) però m'ha semblat una obra d'una riquesa increible.
És una autèntica crònica dels fets que van desencadenar la inexplicable mort de Santiago Nasar, de la que tothom estava informat.
Una delícia de llibre, per la forma, els personatges, el vocabulari, les històries que giren al voltant de la principal...
Bones lectures.
En línia
Màgia
Adult
Destre

Missatges: 715

Veure Perfil WWW
« Resposta #1 el: 31 de Juliol de 2009, 22:51:40 »

Jo vaig llegir-lo a l'escola i no em va agradar. Suposo que influeix el fet que llegiem un capitol per setmana i que estavem obligats a fer resums, presentar-los a classe davant de tothom, etc.
Tot i aixo, potser mes endavant el torno a llegir per comprovar que l'obra val la pena.
En línia

prometea
Adult
Novell
*

Missatges: 120

Veure Perfil
« Resposta #2 el: 26 de Agost de 2009, 14:29:22 »

el principi es genial

jo me'l vaig aprendre de memoria

El día que lo iban a matar, Santiago Nasar se levantó a las 5.30 de la mañana para esperar el buque en que llegaba el obispo
En línia
clint
Adult
Gat vell

Missatges: 1043

Alégrame el día

Veure Perfil Correu
« Resposta #3 el: 15 de Octubre de 2009, 16:23:00 »

Va ser la primera novel·la de García Márquez que vaig aconseguir d'entendre. Abans havia llegit La hojarasca i Los funerales de la Mama Grande.

Sort que aquesta història curta i plena de silencis i sol em va reconciliar amb García Márquez, que s'ho val.
En línia

Txell ^^
Adult
Novell
*

Missatges: 132

Veure Perfil WWW
« Resposta #4 el: 23 de Octubre de 2009, 12:56:01 »

Em va agradar moltissim. Tot i saber des d'un principi el final, no li treu gens d'emoció, al contrari, accentua el fatalisme (i la indignació).
En línia
vileta
Adult
Novell
*

Missatges: 103

Veure Perfil
« Resposta #5 el: 08 de Gener de 2010, 10:39:13 »

L'he rellegit aquests Nadals i l'he trobat excel.lent!!
En línia
Txell ^^
Adult
Novell
*

Missatges: 132

Veure Perfil WWW
« Resposta #6 el: 08 de Gener de 2010, 10:42:09 »

L'he rellegit aquests Nadals i l'he trobat excel.lent!!
Quina casualitat, jo l'he rellegit també aquests dies!! I m'ha agradat més que el primer cop.
En línia
Mabet
Adult
Hàbil
**

Missatges: 417

Mai no es llegeix prou encara que es llegeixi massa.

Veure Perfil
« Resposta #7 el: 08 de Gener de 2010, 13:26:32 »

Jo la vaig llegir ara per Nadal també, però no em va agradar massa. No hi vaig acabar d'entrar. Havia llegit Cien años de soledad i m'havia agradat molt però aquesta m'ha semblat una mica repetitiva, no ho sé, que no hi he entrat vaja!! potser el secret sigui la relectura...
En línia

Perhaps these days life is too short to bother with inmortality. Anthony Gottlieb.
Chauchat
Adult
Destre

Missatges: 687

que bé s'està a la platja

Veure Perfil
« Resposta #8 el: 08 de Gener de 2010, 22:35:05 »

mi em va agradar molt. Sobretot el començament, el fet de que des de la primera línia ja sabem tot el que passarà però a pesar de tot no perdi l'interès em va semblar una gra novel·la, no se'm va fer gens pesada encara que no la trobo tan bona com cent anys de soeldat.
En línia
Pàgines: [1]
PER PARTICIPAR EN EL FÒRUM, PRIMER T'HAS D'IDENTIFICAR O REGISTRAR-T'HI

« anterior següent »
Anar a:  

©2010 Generalitat de Catalunya. Tots els drets reservats.