30/07/2010

El comte Arnau. Any Maragall (IV)

Molts poetes, i Maragall no n'és l'excepció, s'han enfrontat en algun moment a la figura del Comte Arnau.

Llegir-ne més
El debat de la quinzenaFiresEl Blogspot dels QLquiosk adultMapa literari Butlletí del Departament de Cultura i Mitjans de Comunicació
Segueix-nos a:
Twitter Facebook
FÒRUM

Llibre relacionat

+  Què llegeixes?
|-+  Comentar un llibre
| |-+  Novel·la
| | |-+  De la E a la K
| | | |-+  El vertigen del trapezista de Jesús M. Tibau
« anterior següent »
Pàgines: [1]
PER PARTICIPAR EN EL FÒRUM, PRIMER T'HAS D'IDENTIFICAR O REGISTRAR-T'HI
Autor Tema: El vertigen del trapezista de Jesús M. Tibau  (Llegit 1556 cops) rss
helenabonals
Adult
Gat vell

Missatges: 2245

Com si tots els elements fossin engrapats i alçats cap amunt

Veure Perfil WWW
« el: 14 de Setembre de 2009, 19:27:50 »

Aquest llibre és com les Histories imprevistes, del Roald Dahl, però més literari. TOTES les històries es poden interpretar, de fet masses, no sé quines escolliré per a la meva ressenya! M'entusiasma més que si llegís Kafka, que ja és dir. No m'estranya que el bloc de l'autor, Tens un racó dalt el món, sigui dels més seguits a Catalunya, porta molta empenta. El llegeixo, però, com si fos conyac, en petites dosis, perquè és molt dens, i cada història em fa reflexionar una estoneta, generalment. Des del meu punt de vista és un 10 ben rodó, aquesta obra.
En línia

Provo de reflectir la llum del sol com ho fa la lluna.
mireia solsida
Adult
Hàbil
**

Missatges: 308

Veure Perfil
« Resposta #1 el: 19 de Setembre de 2009, 19:58:52 »

Aquest llibre és com les Histories imprevistes, del Roald Dahl, però més literari. TOTES les històries es poden interpretar, de fet masses, no sé quines escolliré per a la meva ressenya! M'entusiasma més que si llegís Kafka, que ja és dir. No m'estranya que el bloc de l'autor, Tens un racó dalt el món, sigui dels més seguits a Catalunya, porta molta empenta. El llegeixo, però, com si fos conyac, en petites dosis, perquè és molt dens, i cada història em fa reflexionar una estoneta, generalment. Des del meu punt de vista és un 10 ben rodó, aquesta obra.
Conec l'autor del "contacte" blogaire, però no he llegit (encara) res seu. Merci per la recomanació.
En línia
helenabonals
Adult
Gat vell

Missatges: 2245

Com si tots els elements fossin engrapats i alçats cap amunt

Veure Perfil WWW
« Resposta #2 el: 19 de Setembre de 2009, 20:07:52 »

Hi ha vegades que hi ha llibres curts que se't fan eterns: no és aquest el cas. Més aviat són les històries que són immutables: és una mica com llegir poesia, o com llegir Florenci Salesas, un amic meu. Et deixen un regust agredolç, les històries, com la cervesa, que diria una escriptora.
En línia

Provo de reflectir la llum del sol com ho fa la lluna.
Podium
Adult
Novell
*

Missatges: 129

Hi ha tantes neurones en el teu cervell, com estels en el firmament. Llegeix i alimenta-les.

Veure Perfil Correu
« Resposta #3 el: 28 de Març de 2010, 22:44:55 »

Recull de contes del polifacètic Jesús M. Tibau, escriptor i actiu blocaire amb el seu bloc Tens un racó dalt del món.Com deia es tracte de un recull de contes, el primer, Monedes o l'indecís rodar dels anys, es el més llarg de tots, i crec que el tema es el suficient potent per fer una  bona novel·la. Sobre els contes,  en la contraportada diu “que els personatges sovint busquen el fràgil equilibri entre els somnis i la realitat”, es veritat perquè hi han contes que son surrealistes i altres semblam basats en experiències viscudes per l'autor en la seva infantesa.
Alguns contes fan de bon llegir i altres son una mica més espessos, però en definitiva, un bon llibre, que et fa passar una bona estona.

« Darrera modificació: 28 de Març de 2010, 22:46:55 per Podium » En línia

Jo només sé, que no sé res.
Pàgines: [1]
PER PARTICIPAR EN EL FÒRUM, PRIMER T'HAS D'IDENTIFICAR O REGISTRAR-T'HI

« anterior següent »
Anar a:  

©2010 Generalitat de Catalunya. Tots els drets reservats.