6/09/2010

La Setmana del Llibre i el QL

Divendres 10 al vespre comença la Setmana del Llibre en Català i un any més el QL hi col·labora.

Llegir-ne més
CaricaturesLa SuperpreguntaEl debat de la quinzenaFiresEl Blogspot dels QLSEtmana del Llibrequiosk adult Butlletí del Departament de Cultura i Mitjans de Comunicació
Segueix-nos a:
Twitter Facebook
FÒRUM

Llibres relacionats

+  Què llegeixes?
|-+  Autors/Autores
| |-+  Els meus autors, les meves autores
| | |-+  Autors de la T a la Z
| | | |-+  Emili Teixidor
« anterior següent »
Pàgines: [1] 2
PER PARTICIPAR EN EL FÒRUM, PRIMER T'HAS D'IDENTIFICAR O REGISTRAR-T'HI
Autor Tema: Emili Teixidor  (Llegit 1863 cops) rss
darabuc
Adult
Novell
*

Missatges: 33

Veure Perfil WWW Correu
« el: 19 de Abril de 2008, 13:11:03 »

Jo llegeixo L'ocell de foc, de l'Emili Teixidor. Un clàssic de la literatura infantil en català, que entenc que segueix valent molt la pena.
En línia
Milú
Adult
Novell
*

Missatges: 25

Veure Perfil
« Resposta #1 el: 19 de Abril de 2008, 18:56:25 »

Jo llegeixo L'ocell de foc, de l'Emili Teixidor. Un clàssic de la literatura infantil en català, que entenc que segueix valent molt la pena.
No he llegit res d'Emili Teixidor, quin tipus de literatura és? Ficció? Novel.la històrica? Tinc curiositat perque em sembla una persona encantadora, un gentleman, aquest autor
En línia
darabuc
Adult
Novell
*

Veure Perfil WWW Correu
« Resposta #2 el: 19 de Abril de 2008, 19:10:02 »

Hola, Milú, ha treballat en diversos gèneres. En aquest cas, és novel·la històrica per a infants (a partir dels 11 o 12 anys, potser), situada en el temps dels trobadors i la infància de Jaume I. (Històrica, però concebuda amb certa llibertat, segons declara el propi autor al començament.) Aventura, emoció, descoberta d'altres èpoques i un treball lingüístic entenedor però ric, al meu parer.

Deixo l'enllaç de l'AELC (http://www.escriptors.cat/autors/teixidore/), per a una semblança global.
En línia
Milú
Adult
Novell
*

Veure Perfil
« Resposta #3 el: 19 de Abril de 2008, 22:30:02 »

Ostres, m'han agafat ganes de llegir-lo... ets tu, reina?
En línia
ju
Adult
Novell
*

Missatges: 8

Veure Perfil Correu
« Resposta #4 el: 23 de Abril de 2008, 01:30:46 »

A mi el llibre que m'agrada més és PA NEGRE. Va ser Premi Nacional. És un llibre que retrata el nostre país. No te'l perdi. Si no t'enganxa a les primeres pàgines tingués paciència. Primer et captivarà el lèxic, després la història, desprès l'emoció....
Vols dir que es gentelman!. Jo més aviat el trobo una mica malcarat!
En línia
Lidia
Adult
Novell
*

Missatges: 9

Veure Perfil Correu
« Resposta #5 el: 23 de Abril de 2008, 20:16:19 »

+1
llegia PA NEGRE molt a poc a poc però sí que em va agradar. té una valor històrica...
En línia
Llunallunera
Adult
Novell
*

Missatges: 7

Veure Perfil Correu
« Resposta #6 el: 25 de Abril de 2008, 10:04:11 »

El meu preferit de Teixidor és "El llibre de les mosques". El darrer "Laura Sants", em va decebre totalment.
En línia
Mestressa
Adult
Novell
*

Missatges: 10

Veure Perfil Correu
« Resposta #7 el: 26 de Abril de 2008, 18:06:47 »

Estic amb tu, Llunallunera, pel que fa a Laura Sants. Però crec que Pa negre és un dels grans llibres que la literatura catalana ens ha donat els darrers anys. I La lectura i la vida és un altre gran plaer, pels que tenim fills però també per qualsevol amant de la lectura.
En línia
Milú
Adult
Novell
*

Veure Perfil
« Resposta #8 el: 27 de Abril de 2008, 00:31:38 »

D'acord, quan acabi Firmin, llibre que m'han regalat per sant jordi, em compro L'ocell de foc i el llegeixo amb el meu fill, és una de les coses que més m'agrada fer amb ell, els seus comentaris són excepcionals. Sonrisa
En línia
Nordhoff
Adult
Hàbil
**

Missatges: 256

WOB 1960

Veure Perfil
« Resposta #9 el: 02 de Maig de 2008, 17:01:37 »

Estic d'acord en el que s'ha dit sobre que "Laura Sants" és dels llibres més fluixets (almenys per a mi) de l'Emili Teixidor. En canvi "El llibre de les mosques" és boníssim i "Pa negre" senzillament extraordinari".

En línia

Tants llocs per visitar, tants llibres per llegir, tanta música per escoltar, i tan poc de temps que tenim.
darabuc
Adult
Novell
*

Veure Perfil WWW Correu
« Resposta #10 el: 23 de Maig de 2008, 18:51:25 »

No he llegit encara Pa negre. Me n'heu fet venir ganes.  Sonrisa
En línia
vallenca
Adult
Hàbil
**

Missatges: 356

perdre la paciencia és perdre la batalla

Veure Perfil
« Resposta #11 el: 25 de Maig de 2008, 00:48:51 »

Bones...
m'afegeixo a la recomanació de Pa Negre Si volem conèixer un mica més sobre la nostra terra i els temps de la   postguerra, és un molt bon llibre. Només veient la portada ja t'atreu per llegir-lo... és fantàstica la foto.
En línia
moserr
Adult
Novell
*

Missatges: 119

Veure Perfil
« Resposta #12 el: 27 de Maig de 2008, 14:35:46 »

Jo només he llegit Laura Sants i em va costar força! Sort que a la biblioteca me'l van renovar sense problemes. Haure de seguir la recomenació popular de llegir Pa negre.
En línia

abcdefghijklmnopqrstuvwxyz
jatudikara
Adult
Novell
*

Missatges: 41

Veure Perfil Correu
« Resposta #13 el: 27 de Maig de 2008, 15:09:32 »

D'aquest autor només he llegit "Federico, Federico, Federico". Fantàstica!

Salutacions
En línia
Eva
Adult
Gat vell

Missatges: 1624

Un llibre obert és un cervell que parla, un llibre tancat és un amic que espera, si l'obliden, una ànima que perdona, i si el cremen, un cor que plora sense consol.

Veure Perfil
« Resposta #14 el: 27 de Maig de 2008, 20:26:16 »

S'hi també recomanu Pa Negre. I un altre per l'estil s'hi us agrada es  "Terres de lloger" de Antoni Pladevall.
En línia

Cuando un hombre siente latir en su alma la vida y el alma del mundo entero es libre.
Pàgines: [1] 2
PER PARTICIPAR EN EL FÒRUM, PRIMER T'HAS D'IDENTIFICAR O REGISTRAR-T'HI

« anterior següent »
Anar a:  

©2010 Generalitat de Catalunya. Tots els drets reservats.