6/09/2010

La Setmana del Llibre i el QL

Divendres 10 al vespre comença la Setmana del Llibre en Català i un any més el QL hi col·labora.

Llegir-ne més
CaricaturesLa SuperpreguntaEl debat de la quinzenaFiresEl Blogspot dels QLSEtmana del Llibrequiosk adult Butlletí del Departament de Cultura i Mitjans de Comunicació
Segueix-nos a:
Twitter Facebook
FÒRUM

Llibre relacionat

• Camí de sirga

Camí de sirga

Publicada per primera vegada l’any 1988, amb Camí de sirga Jesús Moncada va consolidar un univers personal i mític ...
    158 vots, 20 comentaris
    Ressenya: QL
    7.87
+  Què llegeixes?
|-+  Autors/Autores
| |-+  Els meus autors, les meves autores
| | |-+  Autors de la E a la M
| | | |-+  Jesús Moncada
« anterior següent »
Pàgines: [1] 2 3
PER PARTICIPAR EN EL FÒRUM, PRIMER T'HAS D'IDENTIFICAR O REGISTRAR-T'HI
Autor Tema: Jesús Moncada  (Llegit 1108 cops) rss
carax
Adult
Novell
*

Missatges: 3

Veure Perfil
« el: 19 de Maig de 2008, 20:13:00 »

Quan estigueu tips de llegir novel•la pseudo-històrica, o altres productes que les editorials ens volen fer llegir/comprar tant si vols com si no, us recomano tornar a llegir Jesús Moncada. Les seves històries del Cafè de la Granota o Calaveres Atònites serveixen per guarir l’esperit després de tants de llibres sense més sentit que el comercial.
En línia
blanche
Adult
Novell
*

Missatges: 17

Veure Perfil Correu
« Resposta #1 el: 21 de Maig de 2008, 13:49:27 »

La veritat és que aquest és un autor que tinc pendent de llegir i em feia una mica de mandra, però si que a vegades només ens arriben llibres del mateix tipus, mateixos temes.... i cansen una mica. Seguiré el teu consell!
En línia
logalapian
Adult
Novell
*

Missatges: 123

llegir i escriure ens ajuda a viure

sexy_in_hell@hotmail.com
Veure Perfil Correu
« Resposta #2 el: 22 de Maig de 2008, 18:41:24 »

jo vaig fer l'assignatura de català a la carrera (magisteri), i amb la profe ens vam llegir un llibre de Montcada just en el temps que es va morir... esta molt be...
En línia

... i've got something to believe in ...
Gina
Adult
Novell
*

Missatges: 7

Veure Perfil
« Resposta #3 el: 22 de Maig de 2008, 19:53:33 »

A mi m'agrada molt llegir i rellegir Moncada perquè remet a un món extingit que és entranyable i perquè la seva prosa és un regal. Aquest curs l'he treballat amb els alumnes i déu n'hi do com l'han seguit. Li estic molt agraïda perquè amb la inspiració que n'han tret, fins i tot han guanyat algun concurs.
En línia
sirena
Adult
Novell
*

Missatges: 3

Veure Perfil
« Resposta #4 el: 23 de Maig de 2008, 15:29:08 »

Estic llegint Camí de Sirga, i el trobo genial, a mi em facina la literatura descriptiva, que conecti dferents realitatsla en un univers comú. He fet una ullada al forum i he trobat una demanda de títols de clàssics de la literatura catalana, si encara hi sóc a temps recomano Jesús Moncada, com ho veieu?
En línia
Tanit
Adult
Novell
*

Missatges: 12

Veure Perfil
« Resposta #5 el: 24 de Maig de 2008, 08:04:46 »

A mi, de Jesús Moncada, m'entusiasmen els contes. Supòs que un dia (o any) d'aquests hauré de fer una revisita a Camí de Sirga (la vaig llegir fa anys i no em va entusiasmar -efectivament, massa descriptiva-, però segur que es mereix una altra oportunitat.
En línia
Angelsillibres
Adult
Novell
*

Missatges: 116

Veure Perfil
« Resposta #6 el: 24 de Maig de 2008, 23:48:38 »

Per a mi Camí de Sirgaés una de les millors novel.les que he llegit. De les mes reconamables, sens dubte. Animeu-vos, val molt la pena.
També n'he llegit alguna altra però per a mi aquesta és especial.
Bona Lectura
En línia
llibreria
Adult
Novell
*

Missatges: 36

Veure Perfil
« Resposta #7 el: 25 de Maig de 2008, 12:51:31 »

Per mi "El Camí de Sirga", és un dels millor de la seva obra. És ric en llenguatge i molt ben escrit.
En línia
clint
Adult
Gat vell

Missatges: 1042

Alégrame el día

Veure Perfil Correu
« Resposta #8 el: 26 de Maig de 2008, 20:00:58 »

D'en Moncada n'he llegit Camí de sirga  i va ser una troballa beneficiosa. M'ho vaig passar molt bé seguint les peripècies de tots els personatges de la mà d'aquest autor tant sarcàstic, irònic i qu'escriu d'una manera que sembla planera tota una obra mestra.
De debó, el que em va fer ràbia va ser no haver-me-la llegida molts anys abans.
Un contador d'històries de primera fila.
En línia

ermessenda
Adult
Novell
*

Missatges: 81

Veure Perfil Correu
« Resposta #9 el: 26 de Maig de 2008, 21:11:51 »

Montcada és sens dubte, com dieu, un punt i apart destacable, un clàssic...i rellegir-lo molt recomanable. Vaig llegir fa temps Camí de Sirga i em va entusiasmar, i deprés els seus contes remarcables. Et fa sentir els personatges i les històries d'una forma molt viva.
« Darrera modificació: 26 de Maig de 2008, 21:16:28 per ermessenda » En línia
bruneti
Adult
Hàbil
**

Missatges: 277

Veure Perfil Correu
« Resposta #10 el: 27 de Maig de 2008, 17:20:06 »

bona tarda,

em sembla que he llegit gran part de l'obra publicada del Jesús Moncada, gran escriptor mort prematurament, però m'agradaria resaltar (ja sé que aquí potser no toca) la seva faceta d'home compromés amb la cultura i la llengua.
En línia
qualsevolnit
Adult
Novell
*

Missatges: 13

Veure Perfil
« Resposta #11 el: 30 de Maig de 2008, 11:55:51 »

El recomano molt: és un dels meus preferits. Camí de sirga és imprescindible, però els contes són una autèntica meravella.
En línia
Ampelmann
Adult
Novell
*

Missatges: 39

Veure Perfil
« Resposta #12 el: 03 de Juny de 2008, 06:58:17 »

Tinc pendent Camí de Sirga.

Vejam quan m'h poso i us comento que m'ha semblat.
En línia
met
Adult
Novell
*

Missatges: 11

merce5270@hotmail.com
Veure Perfil
« Resposta #13 el: 04 de Juny de 2008, 09:07:24 »

Hola Tanit,

Jo no sóc massa de contes, però els del jesús Moncada m'han agradat moltíssim. Amb Camí de Sirga  em va passar el mateix, no me'l vaig acabar però segur que el tornaré a agafar en un altre moment.
En línia

met
elveidedalt
Adult
Hàbil
**

Missatges: 320

Ex-libris del Veí de dalt

Veure Perfil WWW Correu
« Resposta #14 el: 08 de Juny de 2008, 20:21:50 »

Jesús Moncada és un dels "grans" de la literatura catalana contemporània. Jo fa anys vaig llegir Cami de sirga i encara la considero de les cinc millors obres que hagi llegit mai.
En línia

El veí de dalt surt al replà
Pàgines: [1] 2 3
PER PARTICIPAR EN EL FÒRUM, PRIMER T'HAS D'IDENTIFICAR O REGISTRAR-T'HI

« anterior següent »
Anar a:  

©2010 Generalitat de Catalunya. Tots els drets reservats.